Маркетинг и търсачки | Етап 1 | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

Маркетинг и търсачки | Етап 1

Маркетинг и търсачки (Search Marketing) със сигурност са най-популярните думи сред хората занимаващи се или токущо страртиралите в интернет бизнеса. Тук Ви предоставяме точна дефиниция на това, което се отнася до тези две думи.

Search Marketing или както е прието да се обозначава (SEM - Search Engine Marketing), ще бъде опоменавано по този начин занапред на страниците, които ви предоставяме в този блог.

Определенията, които следват, са основата в SEM, но ако сте напреднал специалист в тази сфера, може да пропуснете тази статия, в противен случай ние препоръчваме да я прочетете и да се опитате да разберете съдържанието.

Search Marketing е част от усилията на бизнес пазара, че е насочена към увеличаване на трафика (брой посетители) на сайта от търсачките. Освен това, тя повишава процента на посетителите, които стават купувачи, ако продавате вашите продукти онлайн, с помоща на онлайн магазин. Първото се постига чрез увеличаване на видимостта в търсачките, т.е. позицията на сайта ви в резултатите от търсенето на определени ключови думи, които хората изписват в полето за търсене, за да получат търсените резултати.

Например, ако някой иска да намери и купи цифров фотоапарат, той ще отиде към търсачка като Google и ще напише "цифров фотоапарат" в полето за търсене. Google ще покаже списък, в този случай, с 138 милиона резултати (това е реалната цифра получена при такова запитване). Ако продавате цифров фотоапарат или предлага услуги, свързани с фотоапарати, вашият сайт може да бъде включен сред тези 138000000 резултати. Ето, виждате че всичко зависи от това колко популярни сте в списъка на търсачката. Ако сте на първа или втора страница на резултатите от търсенето, това със сигурност ще донесе много посетители и клиенти на вашия сайт препратени от Google. Ако сте на 300-но място по резултат на това, то почти е сигурно, че някой изобщо няма да ви посети от Google.

Заедно със силата и размера на вашия банер / рекламна мрежа, вашите предпочитания и партньорства, много голямо значение има видимоста на вашия сайт в интернет.
Като цяло има два основни метода за извършване SEM:
а) Оптимизация на сайта ви за търсачките (SEO)
б) Включване в Pay-per-Click кампания и ползване услугите на платените търсачки. Те са накратко изобразени в следните изводи.

Включването в платени търсачки и Pay-per-Click кампании са най-мощните методи, които собственици на уебсайтове предпочитат да приемат, но тези начини са силно свързани с понятието SEO.
Резултатите от органичните търсачки, са тези които вие получавате безплатно. Вие създавате уебсайт и го публикувате, след това през определен период от време робот на търсачката ви открива и внедрява в резултатите за търсене. И така роботът прочита вашето съдържание и го поставя в индекса си. Сега вашия сайт ще бъде открит чрез тази търсачка, когато хората направят заявка от някои думи, съдържащи се в рамките на Вашите страници. Получените по този начин резултати, сформират вашата позиция в списъка на резултати наречено "органични ранглиста на търсачката".

При платените обяви нещата са различни: заплащате на търсачката и тя гарантира включването на вашия сайт в индекса. Освен това, много търсачки предлага усъвършенствани програми за реклама, които показват вашия сайт под формата на реклама в резултатите от търсене на ключови думи по ваш избор. Това са така наречените "спонсорирани" резултати. Най-често, вие трябва да плащате определен процент за всеки посетител, който идва към вашия сайт от тази търсачка, в резултат на това, че той е кликнал на тези реклама.

Целта на SEM не е само да се намери точният баланс между органични и платени търсачки, но също така и за постигане на максимална превръщане на посетителите в лоялни клиенти. Днес SEM се основава на твърдението, че не само движението в един сайт има движение, а и конвертирането на посещенията в реална продажба на предлагания продукт. Това конвертиране има много голямо значение за нареждането на сайта ви в ранга на търсачката. Понякога ранга не много добър, но пък посетителите правят достатъчно покупки от определен сайт, и това съответно го поставя на по-високо стъпало от конкуренцията. Всичко това зависи най-вече от оптимизацията и дизайна на въпросния сайт.

Ето кои са важните наща в понятието "Маркетинг и търсачките":
1. Подобряване на уеб видимостта на вашия сайт, което ще доведе до повече посетители и трафик към вас .
2. Подобряване на качеството на трафика: като получите висока ранглиста за точно тези ключови думи, които въвеждат посетителите с най-добър процент на реализации.
3. Намаляване на неефективните ключови думи.

Допълнителни оптимизации, които трябва да се направят по сайта са промяна на HTML кода на страниците му и структурата на сайта по такъв начин, че когато един робот SE чете сайт, то той да може да разбере, че страниците са ценно съдържание , свързани с вашите ключови думи, и след това ги класира високо. SEO също включва начини за увеличаване на популярните връзка - за броя на връзките от други сайтове с висок ранг към страници от вашия сайт. Това е важно, защото повечето търсачки, приемат тези линкове сериозно и поставят по-висок ранг на вашия сайт.

Първия Български Бутон за споделяне

0 коментара:

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY