Инструменти за ключови думи (Keyword Suggestion Tools) | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

Инструменти за ключови думи (Keyword Suggestion Tools)

Вие вече знаете значението на ключовите думи и ключовите фрази за оптимизация на сайт. Изследването на ключовите думи е първото нещо, за което собствениците на нов сайт трябва да започнат да мислят първо, защото това определя трафика от търсачките. Намирането на стратегически ключови думи не е лесно, но трябва да се предвиди още от самото начало, за да не вреди на всичките Ви SEO кампании на по-късен етап.

За тази цел можете да използвате един от многото безплатни и платени инструменти и уеб-базирани услуги.

Един такъв инструмент е Good Keywords (www.goodkeywords.com), Wordtracker (www.wordtracker.com)е друг достоен инструмент, който предлага също абонамент-базирана услуга.


MIVA Generator (http://www.miva.com/uk/content/advertiser/landing1.asp)е един много безплатен добър инструмен, който може да бъде от помощ.
В екрана по-долу илюстрира предложения за ключови думи, предлагани от доставчиците на услуги MIVA за думата "weather". Всички предложения са реални ключови думи и ключови фрази, както и номера до тях показва, колко често тези думи са били използвани при търсене.

SEO Инструменти за ключови думи!!!
Когато въведете ключова дума или фраза, той предлага списък на свързаните търсения, които включват вашия план. Така например, от търсенето "weather", производни са "прогноза за времето", "местно време", и др. ("weather" produced weather forecast, weather station, local weather)

Друг много интересен и добър инструмент е Google AdWords: Инструмент за ключови думи, за който ви предлагам малко повече информация, тъй като на всеки е известно, че продуктите на Google заслужават такова внимание:

Инструментът за ключови думи чудесен начин за намиране на нови ключови думи за рекламните Ви кампании. Опитайте се да го използвате за:

  • Намиране на ключови думи въз основа на съдържанието на сайта Ви. Вместо да въвеждате Ваши собствени ключови думи, използвайте опцията ,,Съдържание на уебсайт". Тя Ви позволява да въведете URL адреса на уебсайта на Вашата фирма или на друг сайт, свързан с бизнеса Ви. След това системата на AdWords ще сканира страницата Ви и ще предложи подходящи ключови думи. (Тази функция се предлага само за някои езици.)
  • Създаване на нови, отделни рекламни групи със сходни ключови думи. Препоръчваме Ви във всяка кампания да създадете няколко рекламни групи, всяка от които съдържа малък набор от добре насочени сходни ключови думи. Използвайте инструмента за ключови думи, за да откриете подходящи думи, след това ги разделете в списъци от 5 до 20 сходни термина. Вижте примери за рекламни групи, популяризиращи един продукт или услуга и няколко продукта или услуги.
  • Определяне на отрицателни ключови думи. Инструментът за ключови думи може да Ви покаже думи, които не са свързани с темата, но може да бъдат използвани от потребителите. Да предположим, че продавате рязани цветя и зададете на инструмента за ключови думи думата ,,цветя". Той може да Ви предложи сродния термин ,,градини", който Ви препоръчваме да добавите към рекламната си група като отрицателна ключова дума. Това ще предотврати показването на рекламата Ви при търсене на ,,градини с цветя" или подобни термини. Така ще бъдете сигурни, че рекламите Ви ще се показват само на клиенти, за които те представляват интерес.
  • Намиране на синоними или отказ от тях. В полето ,,Използване на синоними" в опцията ,,Описателни думи или фрази" винаги има отметка по подразбиране. (Това означава, че инструментът може да предложи ,,пансион" като синоним на ключовата дума ,,хотел"). Ако премахнете отметката, инструментът ще предлага само ключови думи, съдържащи поне един от въведените от Вас термини.
  • Определяне на език и местоположение. Ако използвате инструмента за ключови думи, когато сте влезли в профила си в, можете да видите опция за присбособяване на резултатите според определено местоположение и език. Ако се насочвате към испаноговорещи потребители, които живеят във Франция, проверете дали сте задалиточно този език и местоположение в инструмента за ключови думи.
  • Задаване първо на по-широки термини, а след това на по-конкретни. Първо пробвайте инструмента за ключови думи с общи термини като ,,цветя". След това конкретизирайте подхода си и опитайте с термини като ,,червени рози" или ,,малки кактуси".

Ако се нуждаете от още по-задълбочена информация, изпробвайте инструмента за ключови думи на базата на търсене. Макар да има общи функции с инструмента за ключови думи, той показва и списък с подходящи потребителски заявки за търсене с Google.com (и други програми и продуктите за търсене на Google) въз основа на Вашия URL адрес. В допълнение инструментът за ключови думи на базата на търсене предоставя по-подробни данни за всяка ключова дума, като информация за категорията, предложена оферта, която може да постави рекламата в трите челни позиции на страница с резултати от търсенето и дял на реклами/търсене. Научете повече за инструмента за ключови думи на базата на търсене




Google Adwords Keyword Tool - Как да печелим пари от интернет!!!

Първия Български Бутон за споделяне

0 коментара:

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY