Определяне на вашата аудитория | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

Определяне на вашата аудитория

За да започнете с изследване на ключови думи, първо трябва да разберете кой сегмент от уеб сърфистите искате вашия сайт да намери и естествено какво ще ви донесе този "слой" от посетители.

За съжаление, днес това не е достатъчно, за да разберте ключовите думи, които съставляват същността на вашия бизнес. Ако индустрията е конкурентоспособна (например Уеб хостинг, уеб дизайн или CEO, SEO оптимизация на уеб сайт), има много сайтове конкуриращи се на върха на тези термини. За щастие, уеб сърфистите стават все повече и повече, а собствениците на сайтове осъзнават тяхната необходимост от специфично и конкретно търсене като например: "SEO оптимизация на уеб сайт в София", или пък нещо подобно което се отнася за същата дейност, но конкретизира населено масто: "SEO оптимизация на уеб сайт в Пловдив", а не просто необоснования израз, който е силно обобщаващ като дейност първо, и второ като област, в която желаем да предложим или търсим услуга, а именно: "SEO оптимизация на уеб сайт". Това явление вече дава по-голяма свобода и разнообразие за оптимизиране на сайтовете.

Ето защо, основните ключови думи, обикновено не са най-добрият подход. Като правило е по-добре да се съсредоточите върху нишата на ключови думи, свързани конкретно с вашия продукт или услуга.
Има много специфични ключови думи, които хората не търсят често, но когато го направят, това е много важно за вас, тъй като тези посетители най-вероятно ще се превърнат в потенциални клиенти за вас. Най-често това са пълните имена на даден продукт (например Toshiba Qosmio X500 Power PC). Ако някой търси този продукт па пълното му наименувание, има голяма вероятност той да е реален клиент и да е способен да направи покупка. Ако притежавате онлайн магазин, който предлага този продукт, тогава това може да бъде много важно. Така че, тези ключови думи могат да донесат сериозни печалби.

Ако например вашият сайт се занимава с продажба на "компютри" и "аксесоари за компютри", за да имате успех сред търсачките това трябва да бъдат двете основни ключови думи на сайта ви. Всяка страница на вашия сайт може да има (и би трябвало да има) своите собствени стратегически ключови думи, в зависимост от съдържанието. Например, една страница се занимава с "настолни компютри", а втората с "лаптоп компютри" и т.н. Това създава много възможни варианти и конкретен смисъл да се оптимизира всяка страница поотделно за различните стратегически продукти и условия. Това ви дава свобода да оптимизирате правилно всяка страница поотделно, но единствено трябва да предвидите свързването и с общата тема на вашия сайт. В нашия пример за "компютри" и "аксесоари за компютри" ние ще насочим всяка страница към подходящ потребител, който се търси точно определен вид компютър или аксесоар. По този начин, ние ще се конкурираме с по-малко интернет страници със същите ключови думи, а нашите страници ще бъде оптимизирани за условията на хората, които всъщност използват при търсенето. Това също ще доведе до много по-добри резултати за оптимизирането на целия сайт за "компютри".

Следващото нещо, което трябва да се отбележи е насочването по месторазположение. Например, ако извършваме оптимизация за развитие на сайт, чийто собственик се намира в Благоевград, България, използвайки ключови думи като "Дизайн на български уеб сайтове" или "Решение за уеб дизайн в Благоевград" ще направи търсачките да показват сайта най-много на хора от това място, защото много хора са склонни да потърсят уеб услуги или продукти на местно ниво.

Основно трябва да запомните:
Стратегическите ключови фрази, винаги трябва да се състоят най-малко от две думи (дори е по-добре да са 3-5 думи, тъй като това е средната дължина на фразата за търсене).

Започнете с намирането на най-общите думи, характеризиращи вашия бизнес, а след това се е насочете към на по-специфичните такива за оптимизиране на всяка страница с най-конкретния термин, характеризиращ тази страница.

Когато е възможно, да се ползва цялото име на конкретен продукт.
Ако е приложимо, да се оптимизират една или няколко страници за локално търсене на резултати.

Първия Български Бутон за споделяне

0 коментара:

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY