За да започнете с изследване на ключови думи, първо трябва да разберете кой сегмент от уеб сърфистите искате вашия сайт да намери и естествено какво ще ви донесе този "слой" от посетители.
За съжаление, днес това не е достатъчно, за да разберте ключовите думи, които съставляват същността на вашия бизнес. Ако индустрията е конкурентоспособна (например Уеб хостинг, уеб дизайн или CEO, SEO оптимизация на уеб сайт), има много сайтове конкуриращи се на върха на тези термини. За щастие, уеб сърфистите стават все повече и повече, а собствениците на сайтове осъзнават тяхната необходимост от специфично и конкретно търсене като например: "SEO оптимизация на уеб сайт в София", или пък нещо подобно което се отнася за същата дейност, но конкретизира населено масто: "SEO оптимизация на уеб сайт в Пловдив", а не просто необоснования израз, който е силно обобщаващ като дейност първо, и второ като област, в която желаем да предложим или търсим услуга, а именно: "SEO оптимизация на уеб сайт". Това явление вече дава по-голяма свобода и разнообразие за оптимизиране на сайтовете.
Ето защо, основните ключови думи, обикновено не са най-добрият подход. Като правило е по-добре да се съсредоточите върху нишата на ключови думи, свързани конкретно с вашия продукт или услуга.
Има много специфични ключови думи, които хората не търсят често, но когато го направят, това е много важно за вас, тъй като тези посетители най-вероятно ще се превърнат в потенциални клиенти за вас. Най-често това са пълните имена на даден продукт (например Toshiba Qosmio X500 Power PC). Ако някой търси този продукт па пълното му наименувание, има голяма вероятност той да е реален клиент и да е способен да направи покупка. Ако притежавате онлайн магазин, който предлага този продукт, тогава това може да бъде много важно. Така че, тези ключови думи могат да донесат сериозни печалби.
Ако например вашият сайт се занимава с продажба на "компютри" и "аксесоари за компютри", за да имате успех сред търсачките това трябва да бъдат двете основни ключови думи на сайта ви. Всяка страница на вашия сайт може да има (и би трябвало да има) своите собствени стратегически ключови думи, в зависимост от съдържанието. Например, една страница се занимава с "настолни компютри", а втората с "лаптоп компютри" и т.н. Това създава много възможни варианти и конкретен смисъл да се оптимизира всяка страница поотделно за различните стратегически продукти и условия. Това ви дава свобода да оптимизирате правилно всяка страница поотделно, но единствено трябва да предвидите свързването и с общата тема на вашия сайт. В нашия пример за "компютри" и "аксесоари за компютри" ние ще насочим всяка страница към подходящ потребител, който се търси точно определен вид компютър или аксесоар. По този начин, ние ще се конкурираме с по-малко интернет страници със същите ключови думи, а нашите страници ще бъде оптимизирани за условията на хората, които всъщност използват при търсенето. Това също ще доведе до много по-добри резултати за оптимизирането на целия сайт за "компютри".
Следващото нещо, което трябва да се отбележи е насочването по месторазположение. Например, ако извършваме оптимизация за развитие на сайт, чийто собственик се намира в Благоевград, България, използвайки ключови думи като "Дизайн на български уеб сайтове" или "Решение за уеб дизайн в Благоевград" ще направи търсачките да показват сайта най-много на хора от това място, защото много хора са склонни да потърсят уеб услуги или продукти на местно ниво.
Основно трябва да запомните:
Стратегическите ключови фрази, винаги трябва да се състоят най-малко от две думи (дори е по-добре да са 3-5 думи, тъй като това е средната дължина на фразата за търсене).
Започнете с намирането на най-общите думи, характеризиращи вашия бизнес, а след това се е насочете към на по-специфичните такива за оптимизиране на всяка страница с най-конкретния термин, характеризиращ тази страница.
Когато е възможно, да се ползва цялото име на конкретен продукт.
Ако е приложимо, да се оптимизират една или няколко страници за локално търсене на резултати.
Определяне на вашата аудитория
Публикувано от
i-Master
Етикети: Определяне на вашата аудитория
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Страници
Интернет маркетинг - основи

Оптимизация на страница
Значението на Website Submission
(18) Правила за регистриране в търсачките
(19) Качване на сайт в търсачките
(20) Изисквания за Site map
(21) Директории за популяризиране
(22) Проверка за успешно качване
(19) Качване на сайт в търсачките
(20) Изисквания за Site map
(21) Директории за популяризиране
(22) Проверка за успешно качване
Изграждане на партньорски линкове
(26) Известност и качество на линковете
(27) Google PageRank и локални класации
(28) Линкове - изграждане и стратегия
- Намери партньорски линкове
(27) Google PageRank и локални класации
(28) Линкове - изграждане и стратегия
- Намери партньорски линкове
Техники за избягване на Search Engine спам
(31) Какво означава Black-Hat Techniques vs White-Hat Techniques
(32) Етичен кодекс
(33) Понятието Gray Hat SEO
(34) Какво да правим ако сайта ни е наказан (Penalized)
(32) Етичен кодекс
(33) Понятието Gray Hat SEO
(34) Какво да правим ако сайта ни е наказан (Penalized)
E-mail рекламна кампания
(37) Основи на рекламиране посредством E-mail
(38) 6 важни стъпки за E-mail рекламата
(39) Работа с Вашия пощенски списък (Mailing List)
(40) Изграждане на E-mail брошура (съобщения)
(41) Управление на кампанията E-Mail marketing
(38) 6 важни стъпки за E-mail рекламата
(39) Работа с Вашия пощенски списък (Mailing List)
(40) Изграждане на E-mail брошура (съобщения)
(41) Управление на кампанията E-Mail marketing
Интернет анализиране и трафик
(49) Анализ на модела "пирамида"
(50) Партньорски сайтове и мрежи
(51) Рекламни кампании и органични търсачка
(52) Ключови думи като източник на данни
Labels
- Администрирани търсачки | Урок 3 (1)
- Въведение в Интернет маркетинга (1)
- Изисквания за изграждане на Sitemap (1)
- Инструменти за ключови думи (1)
- Интернет статистика (1)
- Как да изследваме ключови думи (1)
- Как се образува Page Rank (1)
- Какво трябва да знаете (1)
- Класификация на Търсачките | Урок 1 (1)
- Маркетинг на търсачките (1)
- Мета търсещи машини (1)
- Метатагове (1)
- Навигационни менюта (1)
- Определяне на вашата аудитория (1)
- Оптимизация на страница (1)
- Оптимизиране на шаблон (2)
- Основни понятия: известни ключови думи (1)
- Отношения между търсачките (1)
- Платено търсене (1)
- Подбиране на ключови думи и ключови изрази (1)
- Разбиране на Търсачките | Част 1-ва (1)
- Роботизирани търсачки | Урок 2 (1)
- Социални мрежи (1)
- Цветове (1)
- Blogger (1)
- Blogger priturki shablon (1)
- CSS (3)
- HTML елементи на страницата (1)
- Kachvane na sait v internet tarsachkite (1)
- Local SEO for Your Site (1)
- Pravila za registrirane na sait v tarsacki (1)
- Site map (1)
- vanga nibiru planeta zimq 2012 (1)
- WEB 2.0 (1)
- zapoznavane sas instrumentite za optimizacia na sait (1)
Blog Archive
Followers
Запознаване с работата на търсачките
Оптимизация - Настройка на страниците
Подобряване видимоста на уебсайт
(23) Откриване и отстраняване на проблеми
(24) Отстраняване на проблеми с навигацията
(25) Премахване на излишното в сайта
(24) Отстраняване на проблеми с навигацията
(25) Премахване на излишното в сайта
Следене на класацийте на търсачките (Search Engine Rankings)
(29) Проблеми с мониторинга
(30) Анализ на класирането
- Проверка класацията на сайт
(30) Анализ на класирането
- Проверка класацията на сайт
Ефективна ли е "Pay Per Click" рекламата
(35) Представяне на "Pay Per Click"
(36) Основни доставчици (Google AdWords, Yahoo! Search Marketing, MSN AdCenter)
(36) Основни доставчици (Google AdWords, Yahoo! Search Marketing, MSN AdCenter)
Партньорски маркетинг
(42) Въведение в Партньорския маркетинг
(43) Създайте филиал и печелете пари
(44) Започване на собствен партньорска програма
(45) Създаване на програмата
(46) Как да изберете Вашите модел за партньорство
(47) Намиране на партньори
(43) Създайте филиал и печелете пари
(44) Започване на собствен партньорска програма
(45) Създаване на програмата
(46) Как да изберете Вашите модел за партньорство
(47) Намиране на партньори
Open Directory
Search Engine Blogs
SEM & SEO Blogs
- AudetteMedia Blog
- Cre8pc Blog
- ClickZ Blog
- Google Blogoscoped
- Hitwise Intelligence
- Marketing Pilgrim
- Matt Cutts's Blog
- Nine By Blue
- Outspoken Media Blog
- TopRank Online Marketing Blog
- Pronet Advertising
- Search Engine Guide
- Search Engine Journal
- Search Engine Land
- Search Engine Roundtable
- Search Engine Watch Blog
- SEM Scholar
- SEM Synergy
- SEO Speedwagon
- Small Business Search Marketing
- WebProNews
- Web Strategy by Jeremiah
0 коментара:
Публикуване на коментар
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY