След определяне на стратегическите си ключови думи и ключови фрази е време да започнете своето предварително проучване ключовите думи. В идеалния случай, тази стъпка би трябвало да утвърди избора на име на домейн, компилация на текстовете и съдържанието, така че да можете вече да създавате съдържание с точните ключови думи за всяка страница, които вече са в намеренията ви. Би трябвало вашето име на домейн, заглавията и съдържанието на статийте да са предвидени на базата на първоначалните изследвания по предвидената ключова дума. Целта на предварителното проучване е да се намери основната база на ключовите думи с най-голям потенциал, така че да можете да използвате този материал при избора на име на домейн и създаването на структурата на вашия уеб сайт. Още по-важното е това, че изследване създава една кошница с ключови думи, които формират основата за един по-късен етап, когато ще трябва да разчитаме на използването на ключови думи при оптимизацията на сайта, с помоща на резултата от този списък с ключови думи, който се очаква да съдържа от 5 до 20 предложения за ключови думи за всяка от своите уеб страници.
Предварителното проучване се състои в получаване на предложения за ключови думи и оценка на всяка дума срещу два основни параметъра - конкуренцията и популярните всекидневни търсения в търсачките.
Предложения за ключови думи могат да бъдат получени с помощта на един от многото безплатни и платени средства и уеб-базирани услуги, както и извличането им ръчно от най-високо рангваните страници. В зависимост от случая започнете с една стратегическа ключова дума или фраза и след това ще получите още много.
За безплатни инструменти и услуги, можете да проверите www.goodkeywords.com или Yahoo! Search Marketing (бивш Overture) - инструмент за предложения на ключови думи. (http://sem.smallbusiness.yahoo.com/searchenginemarketing/). Сред най-популярните платени инструменти бих споменал Wordtracker (www.wordtracker.com).
Също много добра е идеята да видите какви ключови думи използват вашите конкуренти в бизнеса и колко са успешни, каква е позицията на конкурентни сайтове. Отидете в някоя от известните търсачки като Google, и въведете начална стратегическа ключова дума в полето за търсене. Там ще се появи списък с резултати. Отворете първите десет резултата във вашия браузър, щракнете с десния бутон някъде върху страницата и изберете "Преглед на HTML " или "Преглед на изходящия код" (View Page Source), опцията е различна при различните браузери.
Там можете да видите списък на цалата страница и приложените ключови думи на сайта. Това трябва да бъде в първите редове на кода на страницата. Всъщност така можете да си съставите собствения списък с предложения за ключови думи.
Някои търсещи машини, особено мета-търсачките, могат да предложат така нареченото "търсене на живо" в статистиката, т.е. да ви кажат колко често една думата е подавана за търсене в търсачката в определен период от време, но повечето компании не издават тази информация по обясними причини. Все пак някои доставчици предлагат подобни услуги, макар и в пълна картина. Такива са: MetaCrawler-MetaSpy (www.metacrawler.com), Lycos (www.lycos.com), и Entireweb (www.entireweb.com). Освен това Yahoo! Search Marketing (бивш Overture) (http://sem.smallbusiness.yahoo.com/searchenginemarketing/), една от най-популярните и мощни комерсиализирани търсачки, имат свой собствен за информация за месечни търсения на думи.
Предварителното проучване се състои в получаване на предложения за ключови думи и оценка на всяка дума срещу два основни параметъра - конкуренцията и популярните всекидневни търсения в търсачките.
Предложения за ключови думи могат да бъдат получени с помощта на един от многото безплатни и платени средства и уеб-базирани услуги, както и извличането им ръчно от най-високо рангваните страници. В зависимост от случая започнете с една стратегическа ключова дума или фраза и след това ще получите още много.
За безплатни инструменти и услуги, можете да проверите www.goodkeywords.com или Yahoo! Search Marketing (бивш Overture) - инструмент за предложения на ключови думи. (http://sem.smallbusiness.yahoo.com/searchenginemarketing/). Сред най-популярните платени инструменти бих споменал Wordtracker (www.wordtracker.com).
Също много добра е идеята да видите какви ключови думи използват вашите конкуренти в бизнеса и колко са успешни, каква е позицията на конкурентни сайтове. Отидете в някоя от известните търсачки като Google, и въведете начална стратегическа ключова дума в полето за търсене. Там ще се появи списък с резултати. Отворете първите десет резултата във вашия браузър, щракнете с десния бутон някъде върху страницата и изберете "Преглед на HTML " или "Преглед на изходящия код" (View Page Source), опцията е различна при различните браузери.
Там можете да видите списък на цалата страница и приложените ключови думи на сайта. Това трябва да бъде в първите редове на кода на страницата. Всъщност така можете да си съставите собствения списък с предложения за ключови думи.
Някои търсещи машини, особено мета-търсачките, могат да предложат така нареченото "търсене на живо" в статистиката, т.е. да ви кажат колко често една думата е подавана за търсене в търсачката в определен период от време, но повечето компании не издават тази информация по обясними причини. Все пак някои доставчици предлагат подобни услуги, макар и в пълна картина. Такива са: MetaCrawler-MetaSpy (www.metacrawler.com), Lycos (www.lycos.com), и Entireweb (www.entireweb.com). Освен това Yahoo! Search Marketing (бивш Overture) (http://sem.smallbusiness.yahoo.com/searchenginemarketing/), една от най-популярните и мощни комерсиализирани търсачки, имат свой собствен за информация за месечни търсения на думи.
0 коментара:
Публикуване на коментар
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY