WEB 2.0 - Направихте ли на сайта си USO (Universal Search Optimization) за WEB 2.0 | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

WEB 2.0 - Направихте ли на сайта си USO (Universal Search Optimization) за WEB 2.0

Етикети: Универсално търсене, WEB 2.0, Социални мрежи, USO, Social Media Marketing

Големите търсачки като Google, MSN, Yahoo, Ask и други се стремят вече да предлагат така нареченото Универсално Търсене (Universal Search Optimization). На базата на жестоката конкуренция, компанийте са насочили стремеж към показване на максимално възможните резултати от заявка за търсене, с което се опитват да предложат по-добро обслужване. По този начин тъсачките се надяват да накарат посетителите да се задържат само при тях.

Универсални Резултати е "показване на смесени резултати от търсене. Освен традиционния лист от търсенето търсачките започнаха да прилагат и показване на други приложения (т.н. трети текст) свързани с търсения резултат, като например видео, музика, снимки, блог публикации, форум вписвания, продуктови ревюта и последните резултати, новини. Всичко тове се включва в понятието "Web 2.0" или Универсално Търсене. Предимството на тази нова тенденция е, че предлагането е по-обширно и потребителя добива една добре "нарисувана картина" с резултати от това, което търси. Така например докато търсим незначителна информация за определен продукт или просто дума, моментално получаваме възможност да се запознаем с най-актулното около това търсене. Ето веднага един пример. Като изпишете в полето на Google за търсене фразата Darth Vader какво се получава. Освен връзки към сайтове предлагащи текстова информация пред вас се явяват и резултати от изображения свързани с Darth Vader, видеофайлове, и дори за голямо улеснение от Google са приготвили ключова фраза за ново търсене (виж най-долу на изображението) свързано с ностоящето.

Оптимизация на сайт за WEB 2.0 - Универсално Търсене (Universal Search Optimization)!!!

WEB 2.0 и търсачките
Гигантските машини за търсене в интернет като Google, Ask, MSN и Yahoo тенденциозно се оптимизират, макар и по различен начин и вариации спрямо "Web 2.0" Универсално търсене.  Миграцията в тази индустрия представя редица предизвикателства и възможности за SEO Оптимизация на интернет сайтовете за новата "мода" наложена от търсещите машини. От една страна резултатите без текст заплашват да изтласкат от челните позиции сайтовете, които преди време са направили успешно оптимизиране на страници и се показват в началото на списъка с резултати от запитване. Тъй като тенденцията за показване на изображения в този списък води до "залъгване" на потребителите т.е. те са по склонни да кликват на резултати, показващи любопитна картинка, която по-бързо се усвоява от зрението и мисленето у човек, докато текстовия резултат изисква да го прочетем и тогава да преценим дали е това, което търсим.


Добре е обаче, че наред с тази нова тенденция търсещите машини или компании свързани с тях веднага реагираха с предлагането на нови приложения свързани с оптимизиране на сайтовете с преобладаващо текстово съдържание спрямо новите условия. Става дума за наскоро нашумелите напоследък и у нас ресурси от рода на Google Friend Connect, Twitter, Facebook и др. известни като Социални мрежи или медии (Social Media Marketing). Уеб сайтове със значителни ресурси текстово съдържание със сигурност трябва да действат експедитивно за пренасочване на тези активи, които единствено ще им помогнат да се надяват, че ще позапазят позициите си.

Всички тези промени в интернет маркетинга наистина ще наложат нови изисквания за Оптимизиране на страниците на вашия сайт спрямо новите условия на бизнеса - WEB 2.0.

Първия Български Бутон за споделяне

0 коментара:

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY