Когато някой реши да използва услугите на търсачка, той изписва дума или израз в полето за търсене, за да намери това, което търси. Тези думи са посочени като ключови думи или ключови фрази.
Ключови думи е това, с което всеки нов сайт и всяка мисия за оптимизацията му започват. Правилото за точен избор на такива думи е направите изследване преди дори да започнете да съставяте съдържанието на страниците си. Въпреки че, това не винаги е възможно или най-често собственика на сайт среща реална нужда от оптимизация, след като сайта е вече готов и пълен с информация, но резултатите от търсачките не са задоволителни.
Ясно на всеки е, че ние лично не можем да определим мястото на сайта в листата с резултатите. На помощ идва така банално вече известната в интернет средите Оптимизация на уеб сайт, и понеже бизнеса, който се опитваме да рекламираме е силно зависим от потока на посетители в сайта, а пък това идва с по-доброто класиране сред търсачките сме принудени да намерим оптимално решение на проблема.
В тази стъпка, ще научите:
- Основни насоки за изборът на ключови думи;
- Има няколко начина за намиране на точните ключови думи
- Параметрите и потенциала на всяка ключова дума и ключова фраза.
Алгоритъм за оценяване на дадена ключова дума
1. Намислете си стратегическа ключова дума, с която искате да започнете.
2. Направете предварително проучване на ключовата дума. Съставете си списък с предложения за ключови думи подходящи за всяка страница.
3. Ако е необходимо, променете името на домейна и имената на страниците на сайта си според получените резултати.
4. С данните, получени в стъпка 2, направете задълбочени изследвания на ключови думи и пълен списък на ключовите думи, които ще използвате за оптимизиране на всяка от страниците си.
В резултат на това всяка страница на вашия сайт трябва да съдържа 1/3 точните ключови думи и ключови фрази, свързани с нейното заглавие и тема.
Вие можете да разпечатате тази схема и да наблюдавате вашия списък с ключови думи, докато работите.
Ключови думи е това, с което всеки нов сайт и всяка мисия за оптимизацията му започват. Правилото за точен избор на такива думи е направите изследване преди дори да започнете да съставяте съдържанието на страниците си. Въпреки че, това не винаги е възможно или най-често собственика на сайт среща реална нужда от оптимизация, след като сайта е вече готов и пълен с информация, но резултатите от търсачките не са задоволителни.
Ясно на всеки е, че ние лично не можем да определим мястото на сайта в листата с резултатите. На помощ идва така банално вече известната в интернет средите Оптимизация на уеб сайт, и понеже бизнеса, който се опитваме да рекламираме е силно зависим от потока на посетители в сайта, а пък това идва с по-доброто класиране сред търсачките сме принудени да намерим оптимално решение на проблема.
В тази стъпка, ще научите:
- Основни насоки за изборът на ключови думи;
- Има няколко начина за намиране на точните ключови думи
- Параметрите и потенциала на всяка ключова дума и ключова фраза.
Алгоритъм за оценяване на дадена ключова дума
1. Намислете си стратегическа ключова дума, с която искате да започнете.
2. Направете предварително проучване на ключовата дума. Съставете си списък с предложения за ключови думи подходящи за всяка страница.
3. Ако е необходимо, променете името на домейна и имената на страниците на сайта си според получените резултати.
4. С данните, получени в стъпка 2, направете задълбочени изследвания на ключови думи и пълен списък на ключовите думи, които ще използвате за оптимизиране на всяка от страниците си.
В резултат на това всяка страница на вашия сайт трябва да съдържа 1/3 точните ключови думи и ключови фрази, свързани с нейното заглавие и тема.
Вие можете да разпечатате тази схема и да наблюдавате вашия списък с ключови думи, докато работите.
1 коментара:
Браво колега много полезна статия. Добре е да има хора, които предават познанията си на други и то безплатно. Благодаря.
Публикуване на коментар
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY