Какво трябва да знаете преди да започнете с онлайн маркетинг | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

Какво трябва да знаете преди да започнете с онлайн маркетинг


Добрата новина е, че Интернет маркетинга бързо се разраства и предлага широк спектър от възможности за малки и големи фирми. В предишния урок ние се запознахме с интернет маркетинговата структура на науката и конкретните стъпки, които трябва да следвате за разработване на онлайн бизнес.

В този момент, преди да разгледаме по-подробно този въпрос, нека да се определят някои основни термини. Онлайн маркетинг се занимава с уеб сайтове и уеб страници, търсачки, електронна поща и Интернет на база на World Wide Web. Всички тези области се използват за реклама и продажба на стоки и услуги.

World Wide Web ( "WWW" или просто "Уеб") е система от свързани помежду си, хипертекстови документи, която работи през мрежа наречена Интернет.
Хипертекстовите документи или уеб страници, пребивават на уеб сървъри - специални компютри, които получават молби за търсена уеб страница и служат на молещата страна.

Всеки уеб сървър или хост, има свой уникален адрес, използван глобално, за да го намерите в интернет. Този адрес се нарича "IP адрес". Типичният IP адрес изглежда четири числа, разделени с точки. За пример, 63.146.123.0 е адреса на сървъра, където се намира google.com

Всеки сървър може да разполага с една или множество сайтове. Уебсайт (или уеб сайт) е колекция от уеб страници, обикновено се свързва с определено име на домейн или поддомейн на World Wide Web в Интернет. А сайта се определя еднозначно от неговия домейн име, например www.astrozodiak.blogspot.com.

Имената на домейни са преведени на адреси от глобалната DNS - система за име на домейн. Това е, когато въведете www.astrozodiak.blogspot.com в браузъра си, то първият изпраща искане DNS, и получава IP адреса на сървъра, където се хоства www.astrozodiak.blogspot.com. Браузърът след това се свързва директно към този сървър и пита за "home" уеб страницата, главен изпълнителен директор.

Всяка страница се състои от много уеб страници. Уеб страница е документ, обикновено написани на HTML, който е винаги достъпна чрез HTTP, протокол, че прехвърлянето на информация от сървъра на сайта, за да видите в браузъра на потребителя Интернет.
Така че, когато желаете да изградите нов бизнес в Интернет, както построяването на сграда, той започва от създаването на сайта. Това се прави чрез закупуване на домейн име от организация акредитирана да продава домейн имена, напр godaddy.com или register.com. Също така, трябва да се закупи и парцел за построяването на новия бизнес в интернет, който на уеб език се нарича хостинг пространство, което се намира на специални сървъри съхраняващи информацията на интернет адреса. След това няколко уеб страници са създадават и свързани помежду си, за да се изгради този уебсайт. И накрая, сайта е свързан с името на домейна, така всеки може да напише това име в браузъра си и да разгледа тези страници.

С уеб браузъра, потребителят преглежда уеб страници, които могат да съдържат текст, изображения, мултимедия и други и се придвижва между тях използват хипервръзки. Клиентската програма, наречена "потребителски агент" извлича информация ресурси, като например уеб страници и други компютърни файлове, от сървърите в интернет с техните адреси.

Най-често, потребителския агент е един вид уеб браузър: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Netscape, или на програмата, която използвате, за да видите тази статия. Тя извлича съдържание от отдалечени уеб сървъри и го показва на вашия компютър. След това може да следва хипервръзки във всяка уеб страница, за други ресурси World Wide Web, чието местоположение (включително техните домейн име) се вгражда в хипервръзки. Актът на следните хипервръзки от един сайт към друг е по-нататък "търсят" или понякога "сърфиране" в Интернет.

За да намерите уеб страница, винаги можете да изпишете адреса му в полето за адрес на Вашия браузър. Но какво, ако не знаете точния адрес, или искате да намерите всички уеб страници от различни уебсайтове по даден въпрос?

Тогава идват наред така наречените търсачки (search engines). Има 3 световни търсачки: Google, Yahoo! и MSN (Windows Live Search). Тези търсачки са най-предпочитаните от Интернет сърфистите и всеки собственик на сайт се стреми да включва своите бази данни в тези търсачки. Ако хората могат да намерят Вашия уебсайт чрез търсачките, тази търсачка създава безценен източник на трафик за вас, което означава доходи, ако продавате стоки или услуги.

Всъщност, търсачките са много на брой и се различават според това как те работят. Ние имаме специален раздел за "разбирателство между Търсачките", който включва седем урока за насочване и ще ви запознае с основните принципи.
А след това ще разгледаме използването на електронна поща за онлайн маркетингова дейност. Темата е имейл маркетинга и използването на тази форма на комуникация, за да предложите стоки и услуги на клиентите директно в тяхната интернет поща.
Електронна поща (съкратено "имейл") е съхраняване и композиране, изпращане, съхраняване и получаване на съобщения чрез електронни комуникационни системи.
Email предшества Интернет; съществуващ имейл система в миналото е съществен инструмент за създаване на Интернет. Email бързо е разширен и става допълнителни и много полезен инструмент за онлайн маркетинг.

Първия Български Бутон за споделяне

0 коментара:

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY