Разбиране на Търсачките | Част 1-ва | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

Разбиране на Търсачките | Част 1-ва

Тази стъпка е свързана въвеждането в търсачките и взаимоотношенията между тях. Тази информация е ценна за подпомагане на оптимизатора да разбере как е дин сайт влиза ранглистата на една търсачка и кое може да повлияе на класирането в други търсачки.
За по кратко терминът "SE" се използва като съкращение за "търсеща машина - търсачка".

Търсачките са най-популярния начин за целеви клиенти да Ви намерят. Като такива, SE, са най-жизнено важния начин за предоставяне на начин на клиентите да Ви намерят.
В момента търсачките по целия свят заедно получат около 400000000 търсения на ден. Тези търсения се извършва с помощта на ключови думи: като правило, посетителите въвеждат от една да пет думи най-често, за да търсят това, което им трябва. То може да бъде информация, продукти или услуги.
(За повече информация за резултати от световното търсене, получени от големите търсачки на ден например през юли 2007, вижте: Search Engine Market Share of July, 2007.


В отговор на това запитване, търсачката ще избере от огромната си база данни от уеб страници тези резултати и ще ги покаже на сърфиращия. Списъкът може да бъде много дълъг и включва няколко милиона резултати (не забравяйте, че днес броят на страниците може да достигне 2.1 трилиона, т.е. 2,100,000,000,000); така че резултатите са показани по реда на тяхната значимост и разпределени в много страници (най-често 10 резултати на страница). Повечето уеб сърфистите рядко отиват по-далеч от трета страница на резултатите, освен ако те са значително по-заинтересовани в широк спектър от материали (напр. за научни изследвания). Една от причините за това е, че те често намерите това, което търсят още в първите страници, без да е необходимо да разглеждат по задните в списъка.

Ето защо вашата позиция сред първите 30 резултата (или "Топ-30 листинг") ще бъде значителен успех за вас. Именно затова трябва да разберете колко важно е SEO за вашия сайт и да се опитате да го усъвършенствате.

Търсачките са наясно с по-популярните търсения и по-малко популярните търсения. Например, търсене на думата "myrmecology" се провежда в мрежата много по-рядко от търсене на "web hosting". Търсачките правят пари, като предлагат специални високи постове (най-често се наричат "спонсорирани резултати") за популярните термини, като се гарантира, че даден сайт ще се появи на уеб сърфистите, когато те търсят нещо свързано с въпросната дума или дейност, и че ще има най-добрата видимост. Колкото по-популярен терминът, толкова повече ще трябва да плати за такава регистрация.

В този сайт ще ви предложа поглед върху това как работят търсачките, как те се отнасят една към друга, и това как могат да бъдат от полза за вас и за вашия уеб бизнес.

Първия Български Бутон за споделяне

1 коментара:

i-Master | 20 октомври 2009 г., 8:40  

Super

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY