Социални мрежи (Social Media Marketing), WEB 2.0 | SEO-WEB UNIVERSITY SEO Оптимизация търсачки SEO техники настройки на сайт | Facebook | Търсачка №2 | Скрийншот | ScreenShotStudio | Los Angeles | Adidas | Автоавангард | Топ Авто | Кредит Кар | Отслабване | Дънкова мода | Холивуд | RegistryBooster | Bomi Auto | Баня-Банско | Мегафон блог

Социални мрежи (Social Media Marketing), WEB 2.0

Какво представлява Социална мрежа, WEB 2.0 (Мрежата 2.0, Уеб 2.0)
Социалната мрежа е структура от връзки, изградени предимно от отделни хора или организации, свързани предимно по специфични видове връзки и комуникация за обмен на идеи, виждания, финансови облаги, приятелство, традиции, хипервръзки, език и други. Социалната мрежа представлява карта на връзките между всички родствени възли, които са изучавани. Тези концепции обикновено се представят чрез социална мрежова диаграма, където връзките са точки, а начина, по койте се свързват се изобразява линии.

Форми и Приложения
Обикновено, когато говорим за социални или обществени сайтове, се подразбират сайтове тип Web 2.0.

Кой задвижва една социална мрежа?
Интернет потребителите са основният механизъм, който създава и движи една подобна мрежа. Чрез подхода, маркетинга и идеята, които един социален сайт прилага за своето развитие, възползвайки се от обема на общността, която се стреми да привлече, неговата мрежа нараства стремглаво.

Видове мрежи и насоки
1. За споделяне на контакти.
2. За споделяне на лична информация и интереси.
3. За споделяне на предпочитания (хипервръзки, музика, цветови предпочитания и др.).
4. За споделяне на авторско съдържание (картинки, музика, видео, статии и др.).

Най-типични примери за Web 2.0 приложения са Youtube, MySpace, Digg, Twitter, Facebook и други.

Оптимизиране на уеб сайт за WEB 2.0!!!

Социалните мрежи, Уеб сайт трафика и взаимодействието между потребителите нараства с всеки месец и представлява чудесна възможност за компании, желаещи да разширят своята онлайн експозиция и възможности за налагане на запазена марка. Главната и единствена идея на търсачките за вграждането на социалните мрежи в интернет маркетинга е просто "зарибяване" за популяризиране на собствения бизнес и привличане на трафик и посетители към собствените им ресурси. Има обаче една компания на име Интрапромоут (Intrapromote), която освен, че се стреми да привлече нови посетители, също така се старае да помага на сайтове в базата си данни (index) или извън нея, като им оказва пълно съдействие по отношение на WEB 2.0 Оптимизация на уеб сайт. А именно с помоща на тези социални мрежи Интрапромоут успява да изгради стратегия в собствен стил, за да запази собствената и на партньорите си репутация. Предлаганата помощ спрямо уеб издателите е изцяло насочена към съдействие за успешно актуализиране и оптимизиране на сайтове, чието съдържание е предимно с текстови файлове. Този тип сайтове са застрашени от изпращане в дъното на списъка с резултати от търсене при новата тенденция в търсещите машини, така нареченото Универсално търсене.

Има ли полза от социалните мрежи?
Социалните мрежи е маркетингово решение предназначено предимно за компании, които търсят да обхванат Web 2.0 пазара с помоща на най-добрите практики и да разширят традиционните си онлайн маркетингови кампании.

Какво ще ви донесе социалния маркетинг?
1. Повече видимост в интернет и популяризиране на вашата запазена марка;
2. Повече линкове насочени към вас;
3. Увеличаване на репутация ви сред потенциални клиенти и партньори;
4. Подобряване на видимостта ви в Универсалното Търсене;
5. Успешно оптимизиране на вашия сайт за новите условия в бизнеса.

Колкото SEO Оптимизацията има голямо значение, за това как търсачките ще видят вашия сайт, социалните мрежи е маркетингов трик за това как всички групи потребители на интернет ще видят вашия сайт, вашата фирма и вашите продукти и услуги.

Каква е моята препоръка относно социалните мрежи?
1. Създайте благоприятни условия са свързване на социалните мрежи посредством сайта ви.
2. Оптимизирайте съдържанието на сайта си за социални приложения.
3. Намерете целенасочена онлайн аудитория в рамките на определени социални групи, мултимедия
4. Активно и последователно насърчаване, разпространение и споделяне на активите на сайта си за хилядите платформи за онлайн социални мрежи и общности.

Социални мрежи представят нови възможности да се информира пазара на потребителите, както никой друг носител онлайн. Поради нарастващия брой на социалните мрежи маркетинга в тази насока се очаква да направи бум в интернет пространството.

Първия Български Бутон за споделяне

0 коментара:

Вашият коментар ще бъде премахнат, ако в него има включени активни хипер връзки. Моля проявявайте здрав разум и колегиалност! Не публикувайте обидни думи и изрази, което е признак на ниска култура. Авторът Ви благодари за разбирането!
Приятни минути на страниците на SEO-WEB UNIVERSITY